wtorek, 19 maja 2015

No nie wytrzymam

Muszę zapisać choć miałam robić coś innego czytaj dłubać relaksacyjnie w ogródku. Ale jak tu się relaksować jak robią ze mnie i innych idiotów.
A mój do niedawna ulubiony sklep bierze w tym udział. chodzi oczywiście o Empik. W okolicach świąt Bożego Narodzenia była afera  z reklamą sieci przez P. Czubaszek i Nergala. Każdy ma swoje poglądy i choć ja mam oczywiście lepsze;-), to staram się nie skreślać człowieka. Kupować jednakże tam nie muszę. Potem niby się wycofali, przeprosili. Ale zaczęłam odwiedzać Matras. mniejsze, nie tak reklamowane a pełne książek:)))
No i nastał gorący czas wyborów w państwie podobno DEMOKRATYCZNYM. Ale demokracja jest wtedy, kiedy reprezentuje się poglądy zgodne z kastą rządzącą, "autorytetami"i głównymi mediami. Otóż zablokowano sprzedaż książki Sulmińskiego, bo obnaża powiązania aktualnego prezydenta. Wznowienie sprzedaży po wyborach. Jak długo jeszcze będziemy to znosić????
I jeszcze sprzedają na prawo i lewo to masońskie gadanie o podziałach Polaków. Robi to oczywiście opozycja. Pokażcie mi dwóch Polaków zgodnych w czymkolwiek:-P

5 komentarzy:

  1. No ja bym tez nie wydzierzyla, Empik odpadł, odpada Mateas a ja kupiłam ostatnio książki na czytam.pl Zobacz jak tam tanio! Jestem w szoku...

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak trzymać. Gdybyśmy wszyscy solidarnie wspólnie wzięli się za to, o czym piszesz, a potem za lekarzy, organizatorów pierwszych komunii, itp. Też we mnie wrze. A z czytam.pl korzystałam, polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo wiecie ze mnie taki raczej choleryk albo bardziej CHOLERA jest:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. zamówiłem książkę na allegro z jakieś mikroksięgarni z Białegostoku. Juz 10 dni idzie.
    pewnie dojdzie po wyborach

    OdpowiedzUsuń